Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeTak czytam ten test i komentarze. Może ja nie jestem zawodnikiem torowym - może po prostu w całej tej zabawie chodzi o przyjemność z jazdy jedni mają większą na jednym moto inni na innym. Porównywanie tego motocykla do pojazdu zawodniczego, to lekkie nie porozumienie. Może i jest to motocykl typowo sportowy - ale chyba nie zawodniczy. Następna sprawa pisanie o kosztach eksploatacji, to też nie porozumienie w motocyklu który kosztuje blisko 100 tys. Chyba nikt nie analizuję przy zakupie motocykla sportowego spalania i czy przegląd kosztuje 800 zł czy 1,5 tys zł. To ma takie znaczenie jak żadne. Na pewno ma charakter te moto - a słowo lepszy - gorszy jest to rzecz względna
OdpowiedzNareszcie, ktoś zdroworozsądkowo napisał i z sensem...Pozdr.
Odpowiedz"w całej tej zabawie chodzi o przyjemność z jazdy" - bzdura miesiąca. W motocyklach sportowych chodzi o osiągi i właściwości jezdne. O nic innego. Pogadaj z zawodnikami. Jeśli będziesz miał motocykl brzydki, niewygodny, upierdliwy pod róznymi względami, ale pozwalający wygrywać, to zawsze go wybiorą. Zresztą od kiedy Ducati przestało mówić o sporcie i osiągach? Jeśli dla ciebie liczy sie przyjemnosc z jazdy to wybierz sobie Scramblera albo jakiegos golasa. Wygodniej, taniej, bezpiecznej.
Odpowiedz